wordless wednesday

Wordless Wednesday – Ford Mustang

oleh Mohd Isa pada February 20, 2013

Artikel Wordless Wednesday ini tiada apa-apa perkataan, ayat mahupun karangan panjang berjela. Hanyalah sekadar ingin berkongsikan sekeping gambar yang mempunyai maksudnya tersendiri bagi saya. Bagaimana pula dengan anda, apakah pandangan anda mengenai gambar di bawah?

Ford Mustang

Hot Wheels Ford Mustang

Follow me on Instagram now!

Jadi pembaca kami! 

Pengarang...

Blogging With Passion - Menulis blog sekadar hobi dan bukannya sepenuh masa. Berkongsi dan mendatangkan hasil. Terima kasih.

10 komen… baca komen di bawah atau tambah komen

ProfHariz 21 February 2013 at 3:45 pm

Dah ada istagram :)

Reply

Mohd Isa 1 May 2013 at 1:38 pm

uiks…lama dah bro…hehe…follow la ye…

Reply

Adam Roslan 25 February 2013 at 2:31 pm

Salam Isa,

sebulan sekali hang kena upload gambaq koleksi yang hang beli dalam sebulan. setahun sekali upload gambaq utk setahun.

Reply

Mohd Isa 1 May 2013 at 1:39 pm

salam bro, jenuh nak buat camtu. tambah plak, pakai kamera phone je. :p

Reply

MrLonely 5 March 2013 at 11:11 pm

visiting here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Reply

Katak Comel 6 March 2013 at 7:30 pm

kete idaman tu..
ble la nk smpi kt msia kn

Reply

Mohd Isa 1 May 2013 at 1:40 pm

memang tak la kan, kalau ada pun. maintenance tinggi plak.

Reply

Sharafie 8 March 2013 at 5:50 pm

style la ford mustang ni..

Reply

Mohd Isa 1 May 2013 at 1:42 pm

tahu takpa, layan habis.

Reply

Noman 9 May 2013 at 10:19 pm

thanks man.amazing pics.keep updating.

Reply

Hantar Komen

CommentLuv badge

Sebelum:

Selepas: