wordless wednesday

Wordless Wednesday – Ford Mustang

Artikel Wordless Wednesday ini tiada apa-apa perkataan, ayat mahupun karangan panjang berjela. Hanyalah sekadar ingin berkongsikan sekeping gambar yang mempunyai maksudnya tersendiri bagi saya. Bagaimana pula dengan anda, apakah pandangan anda mengenai gambar di bawah?

Ford Mustang

Hot Wheels Ford Mustang


Follow me on Instagram now!

• Meet the Author • Mohd Isa


Blogging With Passion - Menulis blog sekadar hobi dan bukannya sepenuh masa. Berkongsi dan mendatangkan hasil. Terima kasih.


10 comments… add one

  • Dah ada istagram :)

    Reply
    • uiks…lama dah bro…hehe…follow la ye…

      Reply
  • Salam Isa,

    sebulan sekali hang kena upload gambaq koleksi yang hang beli dalam sebulan. setahun sekali upload gambaq utk setahun.

    Reply
    • salam bro, jenuh nak buat camtu. tambah plak, pakai kamera phone je. :p

      Reply
  • visiting here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    Reply
  • kete idaman tu..
    ble la nk smpi kt msia kn

    Reply
    • memang tak la kan, kalau ada pun. maintenance tinggi plak.

      Reply
  • style la ford mustang ni..

    Reply
  • thanks man.amazing pics.keep updating.

    Reply

Don’t Be Shy » Leave a Comment!

CommentLuv badge